Lietotāja pakalpojumu sniegšanas noteikumi

15.08.2025

  1. DEFINĪCIJAS
    • 1.1. LATVIJA RAŽO – Latvija ražo SIA, reģistrācijas numurs 40203300351, PVN maksātāja reģistrācijas numurs LV40203300351.
    • 1.2. VietneLATVIJA RAŽO pārvaldīta tīmekļa vietne: https://latvijarazo.lv/, kas (1) ļauj Sadarbības partneriem pārdot Preces ar piegādes iespēju un noslēgt Pirkuma līgumus par Preču pārdošanu Lietotājiem; (2) ļauj Sadarbības partneriem izvietot informāciju par Precēm un reklamēt tās, apmaksājot reklāmas izvietošanu Vietnē un citus ar reklāmu saistītos pakalpojumus;  (3) ļauj Lietotājiem veikt Preču pasūtījumus pie Sadarbības partnera, noslēgt Pirkuma līgumus un organizēt Preču piegādi ar Kurjeru partneri.
    • 1.3. Lietotājs – visi LATVIJA RAŽO platformas Lietotāji, kas ir veikuši Kopējo pasūtījumu un noslēguši Pirkuma līgumu/-us ar Sadarbības partneri/-iem un Piegādes līgumu/-us ar LATVIJA RAŽO.
    • 1.4. Kurjeru partneris – Omniva SIA, reģistrācijas numurs 40103527192, juridiskā adrese: Dzirnieku iela 24, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167.
    • 1.5. Piegādes līgums – līgums starp Lietotāju un LATVIJA RAŽO par Lietotāja iegādāto Preču piegādi, kas noslēgts ar Vietnes starpniecību un kas tiek organizēts ar Kurjeru partnera starpniecību. Skaidrības labad, LATVIJA RAŽO iesaistās Piegādes līguma noslēgšanā tikai un vienīgi ērtības labad, lai padarītu Preču piegādes procesu centralizētu, ērtu un vienotu visām Vietnē tirgotajām Precēm, jo īpaši, ņemot vērā, ka Kopējais pasūtījums var sastāvēt no dažādu Sadarbības partneru tirgotajām Precēm.
    • 1.6. Piegādes vieta – pasūtījumā norādītā Kurjeru partnera pakomāta adrese, kurā Lietotājs vēlas saņemt iegādātās Preces, vai Lietotāja norādītā adrese, ja Lietotājs vēlas saņemt iegādātās Preces ar Kurjeru partnera kurjeru, vai Sadarbības partnera norādītā izsniegšanas adrese, ja Sadarbības partneris Vietnē ir norādījis tādu iespēju, kurā Lietotājs izvēlas Preces saņemt pats.
    • 1.7. Noteikumi – šie noteikumi un nosacījumi un visas to turpmākās redakcijas, kas piemērojami attiecībām starp LATVIJA RAŽO un Lietotāju attiecībā uz Vietnes izmantošanu, kā arī attiecībā uz Preču pirkumu un Piegādi, ciktāl attiecināms.
    • 1.8. Preces – Sadarbības partnera Latvijā ražotas preces, kuras Sadarbības partneris piedāvā pārdošanā ar Vietnes starpniecību.
    • 1.9. Preču cena – kopējā preču cena (ieskaitot piemērojamo pievienotās vērtības nodokli un citus piemērojamos nodokļus), kas Lietotājam ir jāmaksā Sadarbības partnerim par pasūtītajām Precēm. Preču cenā neietver Preču piegādes izdevumus.
    • 1.10. Kopējais pasūtījums – visu Preču pasūtījums, kuru Lietotājs ir iesniedzis Sadarbības partnerim/-iem vienā pasūtījuma reizē.
    • 1.11. Pasūtījums – Preču pasūtījums, kuru Lietotājs ir iesniedzis katram Sadarbības partnerim atsevišķi, kas redzams Vietnē pirms apmaksas veikšanas.
    • 1.12. Kopējā pasūtījuma cena – cena, kas Lietotājam ir jāsamaksā par izvēlētajām Precēm un Pasūtījuma piegādi (ja tiek piemērota).
    • 1.13. Piegāde – brīdis, kad Lietotājs ir saņēmis informāciju no Kurjeru partnera, ka Pasūtījums ir piegādāts Lietotāja izvēlētajā Piegādes vietā, vai Lietotājs ir saņēmis Preces ar Kurjeru partnera kurjera starpniecību, vai Lietotājs ir saņēmis Preces pie Sadarbības partnera.
    • 1.14. Sadarbības partneris – jebkura fiziska vai juridiska persona, ar kuru LATVIJA RAŽO ir noslēdzis līgumu un kurš piedāvā Lietotājiem iegādāties Preces ar Vietnes starpniecību.
    • 1.15. Pirkuma līgums – līgums, kas noslēgts starp Lietotāju un Sadarbības partneri, par Preču iegādi atbilstoši Pasūtījumam.
    • 1.16. Patērētājs – fiziskā persona, kura iegādājas Preces ar Vietnes starpniecību un kura neiegādājas Preces, lai veiktu saimniecisko vai profesionālo darbību.
    • 1.17. STRIPE – STRIPE TECHNOLOGY EUROPE, LIMITED (“STEL”), reģistrācijas numurs C187865, kas ir Īrijas Republikā reģistrēts maksājumu pakalpojumu sniedzējs, kuru uzrauga Īrijas Centrālā banka.
  2. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI
    • 2.1. Noteikumi paredz vispārējos LATVIJA RAŽO pārvaldītās Vietnes lietošanas noteikumus. Noteikumi ir piemērojami visām attiecībām starp LATVIJA RAŽO un Lietotāju saistībā ar Vietnes izmantošanu, kā arī noslēgtajiem Pirkuma līgumiem un Piegādes līgumiem, kas noslēgti ar Vietnes starpniecību, ciktāl tie ir attiecināmi.
    • 2.2. Reģistrējoties LATVIJA RAŽO pārvaldītajā Vietnē, Lietotājs piekrīt šo Noteikumu piemērošanai un saturam, kā arī Lietotājs saskaņā ar Privātuma politiku ir informēts par savu personas datu apstrādi, kas izpausti reģistrējoties Vietnē un tās lietošanas laikā.
    • 2.3. Vietne ļauj Lietotājam pasūtīt Preces pie Sadarbības partneriem un organizēt Pasūtījumu piegādi uz Piegādes vietu.
    • 2.4. Par Preču pārdošanu ar Vietnes starpniecību starp Lietotāju un Sadarbības partneri tiek noslēgts Pirkuma līgums. Lietotājs noslēdz Piegādes līgumu ar LATVIJA RAŽO par Pasūtījuma piegādi ar Kurjeru partnera starpniecību. Sadarbības partneris nevar piedāvāt pats savus piegādes pakalpojumus Lietotājam saistībā ar Preču piegādi, taču Lietotājs var izvēlēties saņemt preces klātienē Sadarbības partnera norādītajā izsniegšanas adresē, ja Sadarbības partneris Vietnē ir norādījis tādu iespēju. Pirkuma līgums un Piegādes līgums tiek uzskatīti par noslēgtiem no brīža, kad Pasūtījums tiek apstiprināts Vietnē un Lietotājs ir saņēmis Kopējā pasūtījuma apstiprinājumu.
    • 2.5. Ja Lietotājs ir ievietojis Preces no vairākiem Sadarbības partneriem Vietnes pirkuma grozā, tad Noteikumu 2.4. punkta nosacījumi attiecas uz katru no Sadarbības partneriem. Visi Pirkuma līgumi un Piegādes līgumi tiek uzskatīti par noslēgtiem no brīža, kad Kopējais pasūtījums tiek apstiprināts Vietnē un Lietotājs ir saņēmis Kopējā pasūtījuma apstiprinājumu.
    • 2.6. Pārvaldot Vietni, LATVIJA RAŽO rīkojas vienīgi kā informācijas starpnieks, un LATVIJA RAŽO nav Pirkuma līguma puse. LATVIJA RAŽO nav ne Preču ražotājs, ne pārdevējs, un nav nekādā veidā atbildīgs par Pirkuma līguma izpildi un Precēm.
    • 2.7. Pārvaldot Vietni, LATVIJA RAŽO rīkojas kā Piegādes līguma puse. LATVIJA RAŽO ir Preču piegādes pakalpojumu organizētājs ar Kurjeru partnera starpniecību. Skaidrības labad, LATVIJA RAŽO neveic Preču fizisku piegādi, bet gan organizē piegāžu norisi ar Kurjeru partnera iesaisti. LATVIJA RAŽO ir atbildīgs par saziņu ar Kurjeru partneri, tajā skaitā, ja rodas jebkādi sarežģījumi saistībā ar Piegādi.
    • 2.8. Pārvaldot Vietni, LATVIJA RAŽO rīkojas kā Sadarbības partnera pārstāvis, būdams starpnieks starp Sadarbības partneriem un Lietotājiem, palīdzot noslēgt Pirkuma līgumus. Katrs Sadarbības partneris ir pilnvarojis LATVIJA RAŽO kā pārstāvi saņemt maksājumus no Lietotājiem attiecīgā Sadarbības partnera vārdā un pārskaitīt saņemtos naudas līdzekļus Sadarbības partnerim, izmantojot STRIPE maksājuma pakalpojumus.
    • 2.9. Visi Sadarbības partneri ražo un pārdod Preces neatkarīgi, kā saimnieciskās un profesionālās darbības veicēji. Sadarbības partneri, kuri darbojas Vietnē, ir uzskatāmi par tirgotājiem Direktīvas (ES) 2005/29 izpratnē.
  3. PREČU PASŪTĪŠANA AR VIETNES STARPNIECĪBU
    • 3.1. Lietotājs var izvēlēties un pasūtīt Preces ar Vietnes starpniecību. Gadījumā, ja Sadarbības partneris nevarēs nodrošināt Preces atbilstoši Pasūtījumā pieprasītajam, Sadarbības partneris atcels Pasūtījumu Vietnē. Sadarbības partneris var sazināties ar Lietotāju, izskaidrojot Pasūtījuma atcelšanas iemeslus un vienoties par cita Pasūtījuma veikšanu. Pasūtījuma cena tiks pilnā apmērā atmaksāta Lietotājam, ja Sadarbības partneris atcels darījumu saistībā ar izpildes neiespējamību. LATVIJA RAŽO neuzņemas nekādu atbildību par Pasūtījumu izpildi un komunikāciju ar Lietotāju saistībā ar Sadarbības partnera sarežģījumiem izpildīt Pasūtījumu pilnā apmērā.
    • 3.2. Lietotājam ir tiesības saņemt Preces, kas atbilst Vietnē norādītajam aprakstam un jebkādām īpašām prasībām (ja par to ir vienošanās ar Sadarbības partneri). Informācija par Preces sastāvā esošajiem alergēniem, sastāvdaļām vai citiem materiāliem būs norādīta Vietnē attiecīgās Preces sadaļā. Tomēr, ja Lietotājam rodas jautājumi par Preces sastāvā esošajiem alergēniem, sastāvdaļām vai materiāliem un ir nepieciešama papildu informācija, Lietotājam ir jāsazinās ar Sadarbības partneri, lai iegūtu sīkāku informāciju. LATVIJA RAŽO neuzņemas nekādu atbildību par Vietnē norādīto informāciju saistībā ar Preci un informācijas aktualitāti un precīzumu. Jebkādas pretenzijas saistībā ar Precēm un vai Preču aprakstu ir adresējamas Sadarbības partnerim.
    • 3.3. Lietotāja konta izveides laikā, kas ļauj piekļūt Vietnei, Lietotāja elektroniskā pasta adrese tiek pievienota attiecīgajam Lietotāja kontam un reģistrēta LATVIJA RAŽO datubāzē. Ja Lietotājs vairs neizmanto elektroniskā pasta adresi, viņam/viņai ir jāinformē par to LATVIJA RAŽO 7 (septiņu) dienu laikā, lai Lietotāja konta dati tiktu anonimizēti.
    • 3.4. Lietotājam jāievēro piemērojamie likumi, ieskaitot prasības, kas piemērojamas alkohola, enerģijas dzērienu un jebkuru citu produktu, kam nepieciešams veikt pircēja vecuma pārbaudi, pirkuma gadījumā. Gadījumā, ja Lietotājs vēlas pasūtīt produktus, kam nepieciešams veikt pircēja vecuma pārbaudi, viņam/viņai ir pienākums apstiprināt un/vai pierādīt savu vecumu pasūtīšanas procesa ietvaros. Turklāt Sadarbības partneris var atteikties nodot Preces, ja Lietotājs saņem Pasūtījumu klātienē pats un neuzrāda derīgu personu apliecinošu dokumentu, pierādot, ka ir sasniedzis vecumu, kas ļauj likumīgi iegādāties attiecīgās Preces. Savukārt, Kurjeru partneris var atteikties nodot Preces, ja Lietotājs, saņemot Pasūtījumu no Kurjeru partnera, neuzrāda derīgu personu apliecinošu dokumentu, kas apstiprina, ka Lietotājs ir sasniedzis vecumu, kas ļauj likumīgi iegādāties attiecīgās Preces.
  4. PIEGĀDES PASŪTĪŠANA AR VIETNES STARPNIECĪBU
    • 4.1. Veicot Pasūtījumu, Lietotājam ar Vietnes starpniecību ir iespēja saņemt Preces, izmantojot piegādes pakalpojumu, kuru faktiski veic Kurjeru partneris, lai nodrošinātu Preču piegādi uz pieprasīto Piegādes vietu. Lietotājs ar Vietnes starpniecību noslēdz Piegādes līgumu ar LATVIJA RAŽO par Pasūtījuma piegādi ar Kurjeru partnera starpniecību. LATVIJA RAŽO pats neuzņemas fizisku Preču pārvietošanu no Sadarbības partnera pie Lietotāja.
    • 4.2. Kurjeru partneris piegādā Pasūtījumu uz Piegādes vietu, kuru Lietotājs norādījis ar Vietnes starpniecību. Pēc Pasūtījuma veikšanas Lietotājs un Kurjeru partneris nevar vienoties par citu Piegādes vietu.
    • 4.3. Lietotājam ir jāizņem Pasūtījums Piegādes vietā Kurjeru partnera norādītajā termiņā. Ne LATVIJA RAŽO, ne Sadarbības partneris, ne Kurjeru partneris nav atbildīgi par Precēm gadījumā, ja Lietotājs nav saņēmis Pasūtījumu Piegādes vietā Kurjeru partnera norādītajā termiņā.
    • 4.4. Gadījumā, ja Lietotājs nav saņēmis Pasūtījumu Piegādes vietā Kurjeru partnera norādītajā termiņā vai Lietotājs atsakās pieņemt Pasūtījumu, vai Pasūtījumu nav iespējams piegādāt, LATVIJA RAŽO Sadarbības partnera uzdevumā var atcelt Pasūtījumu un ieturēt no Lietotāja pilnu Pasūtījuma cenu.
    • 4.5. Jebkāds Vietnē norādītais Piegādes laiks vai jebkādas cita termiņa norādes ir tikai prognozētais Piegādes laiks. Nav nekāda garantija, ka Preces tiks piegādātas prognozētajā termiņā un LATVIJA RAŽO neatbild par jebkādu termiņa kavējumu.
    • 4.6. Gadījumā, ja Lietotājs izvēlas Pasūtījumu saņemt pats Sadarbības partnera norādītajā izsniegšanas adresē, ja Sadarbības partneris Vietnē ir norādījis tādu iespēju, Lietotājam jāierodas Sadarbības partnera izsniegšanas adresē Vietnē norādītajā Pasūtījuma saņemšanas laikā.
  5. SŪDZĪBAS
    • 5.1. Ja Lietotājam ir jebkādas sūdzības un/vai jautājumi par pasūtītajām Precēm vai Pasūtījuma piegādi, Lietotājs tiek aicināts par to informēt LATVIJA RAŽO, kas nodos saņemtās sūdzības attiecīgajam Sadarbības partnerim, cik drīz vien iespējams, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc konkrētā Pasūtījuma piegādes. Sadarbības partneris var pieprasīt Preču fotogrāfiju vai citus pierādījumus, vai ar sūdzību saistīto apstākļu skaidrojumus.
    • 5.2. Lietotājs var iesniegt sūdzības arī Sadarbības partnerim.
  6. NORĒĶINU KĀRTĪBA UN RĒĶINU IZSNIEGŠANA
      • 6.1. Lietotājam ir jāmaksā Sadarbības partnerim Preču cena Vietnē norādītajā apmērā. Preču cenas Vietnē var atšķirties no Preču cenām klātienē pie Sadarbības partnera. Preču cenas Vietnē var periodiski mainīties, tai skaitā arī pirms Pasūtījuma veikšanas. Lietotājs ir atbildīgs par iepazīšanos ar Preces aprakstu un Preces cenu pirms Pasūtījuma veikšanas.
      • 6.2. LATVIJA RAŽO, rīkojoties kā Sadarbības partnera/-u pārstāvis un Piegādes pakalpojumu organizētājs ar Kurjeru partnera starpniecību (ja tiek piemērots), izmantojot Vietnes automatizēto funkcionalitāti darījumu dokumentu ģenerēšanai un nosūtīšanai, sagatavo un nosūta Lietotājam uz elektronisko pasta adresi:
        • 6.2.1. informatīvu pasūtījuma apstiprinājumu par Kopējo pasūtījuma cenu (kas nav piegādes rēķins).
        • 6.2.2. piegādes rēķinu/-us par Pasūtījuma/-u Preču cenu Sadarbības partnera/-u vārdā;
        • 6.2.3. Piegādes pakalpojuma rēķinu/-us par katra Pasūtījuma piegādi (ja tiek piemērots);
        • 6.2.4. Preču atgriešanas rēķinu/-us Sadarbības partnera/-u vārdā, ja iestājas Noteikumu 7.3., 7.5. un 7.6. punktos minētie nosacījumi;
        • 6.2.5. Kredītrēķinu Sadarbības partnera vārdā, ja pēc Piegādes pastāv savstarpēja vienošanās starp Lietotāju un Sadarbības partneri par Preces vai Preču cenas samazinājumu Lietotāja veiktajā Pasūtījumā, par ko Sadarbības partneris informē LATVIJA RAŽO.
      • 6.3. Maksājums tiek autorizēts no Lietotāja maksājumu kartes, kuru Lietotājs ir aktivizējis Vietnē. Maksājumu apstrādā trešā persona maksājumu apstrādātājs (STRIPE). Lai veiktu Kopējo pasūtījumu Lietotājs autorizē maksājumu Kopējās pasūtījuma cenas apmērā ar savu maksājumu karti, un attiecīgā summa tiek rezervēta maksājumu kartē. Ar Pasūtījumu saistītie maksājumi tiks veikti un iekasēti no Lietotāja maksājumu kartes 2 (divu) darba dienu laikā pēc Kopējā pasūtījuma apstiprinājuma.

         6.4. Vietnē veikto maksājumu apstrādi veic STRIPE. STRIPE ir Īrijas Republikā licencēts maksājumu pakalpojumu sniedzējs, kura uzraugošā iestāde ir Īrijas Centrālā banka. STRIPE ir integrēts Vietnē ar nolūku nodrošināt drošu maksājumu apstrādi. Visi Lietotāja maksājumi nonāk STRIPE kontā. Veicot maksājumus, Lietotājs iepazīstas un atzīst sev par saistošiem visus STRIPE noteikumus, kas ir saistīti ar maksājumu apstrādi.

    • 6.5. No Pirkuma līguma un Piegādes līguma (ja tiek piemērots) saistošās Lietotāja maksājumu saistības tiek uzskatītas par izpildītām pret attiecīgo/-ajiem Sadarbības partneri/-iem, kad maksājums ir veikts Vietnē ar STRIPE starpniecību un autorizēts no Lietotāja maksājuma kartes.
    • 6.6. Piekrītot šiem Noteikumiem, Lietotājs skaidri piekrīt elektronisko dokumentu saņemšanai uz elektronisko pasta adresi. LATVIJA RAŽO nosūta elektroniskos dokumentus, kas aprakstīti 6.2. punktā, kā pievienotus dokumentus PDF formātā.
    1. ATTEIKUMA TIESĪBAS UN LIETOŠANAS PĀRTRAUKŠANA
      • 7.1. Lietotājam, kurš ir Patērētājs, ir likumā paredzētas tiesības atteikties no Pirkuma līguma attiecībā uz Precēm, kas uzskaitītas Direktīvā 2011/83/EU, Patērētāju tiesību aizsardzības likumā un Ministru kabineta 2014. gada 20. maija noteikumos Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu”, 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Piegādes, nenorādot nekādus iemeslus. Ja Lietotājs vēlas atteikties no šādām Precēm, Lietotājs ir tiesīgs: (1) izveidot Preču atgriešanas pieprasījumu Vietnē vai jebkādu tehnisku problēmu gadījumā (2) izmantot Noteikumu 1. pielikumā pievienoto atteikuma formas paraugu, vai (3) sniegt jebkādu citu neatsaucamu rakstisku paziņojumu par savu lēmumu atteikties no šādām Precēm, sazinoties ar LATVIJA RAŽO.
      • 7.2. Ja Precei nav piemērojamas atteikuma tiesības, tas būs norādīts Vietnē attiecīgās Preces sadaļā. Atteikuma tiesības jebkurā gadījumā nav attiecināmas uz šādām precēm:
        • 7.2.1. pārtika un produkti, kuri ātri bojājas vai kuriem ātri beidzas derīguma termiņš;
        • 7.2.2. preces, kas izgatavotas pēc Lietotāja specifikācijām vai ir skaidri personalizētas;
        • 7.2.3. aizzīmogotas preces, kas nav piemērotas atgriešanai veselības aizsardzības vai higiēnas iemeslu dēļ, ja šādas preces tika atvērtas pēc to piegādes;
        • 7.2.4. preces, kas to īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukušās ar citām lietām;
        • 7.2.5. spēles, filmas vai datorprogrammas un citas aizzīmogotas preces, kas pēc piegādes ir atvērtas.
      • 7.3. Ja Lietotājs atkāpjas no visiem Pirkuma līgumiem, kas attiecas uz Kopējo pasūtījumu, tad Lietotājs ir tiesīgs: (1) izveidot Preču atgriešanas pieprasījumu Vietnē par katru atsevišķu Pasūtījumu vai jebkādu tehnisku problēmu gadījumā (2) izmantot Noteikumu 1. pielikumā pievienoto atteikuma formas paraugu par katru atsevišķu Pasūtījumu, vai (3) sniegt jebkādu citu neatsaucamu paziņojumu par savu lēmumu atteikties no Precēm par katru atsevišķu Pasūtījumu, sazinoties ar LATVIJA RAŽO.
      • 7.4. Kopējā pasūtījuma cena pilnā apmērā netiek atgriezta, ja Lietotājs ir izmantojis atteikuma tiesības tikai Precēm, kas attiecas uz Pasūtījumu no viena atsevišķa Sadarbības partnera.
      • 7.5. Ja Lietotājs atkāpjas no Pirkuma līguma, kas attiecas uz Pasūtījumu, LATVIJA RAŽO vai Sadarbības partneris, ja LATVIJA RAŽO par to informē Lietotāju, atgriež visus saņemtos maksājumus, tai skaitā Pasūtījuma cenu ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Sadarbības partneris saņem no Lietotāja preces, attiecībā uz kurām izmantotas atteikuma tiesības.
      • 7.6. Pasūtījuma cena pilnā apmērā netiek atgriezta, ja Lietotājs ir izmantojis atteikuma tiesības tikai Precēm, kas ir daļa no Pasūtījuma. Skaidrības labad, Pasūtījuma cena tiek atgriezta tikai par tām Precēm, attiecībā uz kurām Lietotājs ir izmantojis atteikuma tiesības un Preces ir atgrieztas atpakaļ Sadarbības partnerim atbilstošā kvalitātē, kā norādīts Noteikumos.
      • 7.7. Atmaksājot Pasūtījuma cenu, LATVIJA RAŽO izmanto informāciju par maksāšanas līdzekļiem, kas tika izmantoti, sākotnēji veicot Kopējo pasūtījumu.
      • 7.8. Pasūtītās preces ir jāatgriež vai jānosūta atpakaļ tam pašam Sadarbības partnerim uz to pašu adresi, kas norādīta Pasūtījuma izdarīšanas brīdī. Sadarbības partnera iestādes kontakt-informācija ir pieejama Vietnē. Lietotājam ir pienākums atgriezt Preces Sadarbības partnerim pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc tam, kad Lietotājs paziņoja par Pirkuma līguma atcelšanu.
      • 7.9. Lietotājs sedz tiešos izdevumus, kas saistīti ar Preču atgriešanu. Atgrieztās Preces nedrīkst būt lietotas un tām ir jābūt ievietotām oriģinālajā iepakojumā. Lietotājs ir atbildīgs par jebkādu Preču vērtības zudumu, ja šāds vērtības zudums radies tādas Preču izmantošanas dēļ, kas nav nepieciešama to stāvokļa, īpašību un funkcionalitātes pārbaudei. Sadarbības partneris var izvērtēt atgriezto Preču stāvokli un atteikties atgriezt Pasūtījuma cenu, ja Preces neatbilst šajā punktā noteiktajam.
      • 7.10. LATVIJA RAŽO ir tiesīgs nekavējoties dzēst Lietotāju no Vietnes un/vai atteikt vai anulēt jebkādus Pasūtījumus, ja Lietotājs jebkādā veidā ļaunprātīgi izmanto Vietni vai nodara tai kaitējumu, ja LATVIJA RAŽO ir pamatotas aizdomas par Lietotāja krāpnieciskām darbībām, izmantojot Vietni, vai ja Lietotājs citādi neievēro savas šajos Noteikumos noteiktās saistības.
      • 7.11. Lietotājs nedrīkst izmantot Vietni noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas nolūkiem, kā arī jebkādām citām noziedzīgām darbībām. Ja Lietotājs pārkāpj šajā punktā noteikto, LATVIJA RAŽO neatgriezeniski pārtrauks Lietotāja dalību Vietnē, kā arī ziņos attiecīgajām tiesībsargājošajām iestādēm.
    2. LICENCĒŠANA, INTELEKTUĀLĀ ĪPAŠUMA TIESĪBAS UN DATU APSTRĀDE
      • 8.1. Reģistrējoties Vietnē, LATVIJA RAŽO piešķir Lietotājam atsaucamu, neekskluzīvu, nenododamu, apakšlicencē nenododamu licenci izmantot Vietni Preču pasūtīšanas un Pasūtījumu piegādes organizēšanas mērķim.
      • 8.2. Visas intelektuālā īpašuma tiesības attiecībā uz programmatūru, dokumentāciju vai informāciju, kuru LATVIJA RAŽO izstrādājis un izmanto informācijas sabiedrības pakalpojumu sniegšanas ietvaros saskaņā ar šiem Noteikumiem, pieder LATVIJA RAŽO (vai reizēm, ierobežotā mērā – Sadarbības partnerim). Lietotājs nedrīkst kopēt, modificēt, pielāgot vai jebkādā veidā noskaidrot Vietnes pirmkodu. Lietotājs nedrīkst iegūt un izmantot jebkādus datus no Vietnes komerciāliem nolūkiem vai jebkādam citam nolūkam, izņemot Preču pasūtīšanu. Lietotājam Vietne ir jāizmanto tikai un vienīgi saviem personīgajiem, nekomerciālajiem nolūkiem.
      • 8.3. Lietotāju personas datu apstrādes principi ir norādīti Privātuma politikā.
      • 8.4. LATVIJA RAŽO nesniedz nekādas garantijas, galvojumus vai apliecinājumus attiecībā uz Vietnes kvalitāti, tostarp attiecībā uz acīmredzamu vai slēptu trūkumu neesamību, piemērojamību parastajam vai konkrētajam (īpašajam) mērķim, un LATVIJA RAŽO nav pienākuma apmierināt Lietotāju prasījumus attiecībā uz Vietnes kvalitāti.
    3. ATBILDĪBA
      • 9.1. Sadarbības partneris ir vienpersoniski atbildīgs par jebkādiem pasūtīto Preču kvalitātes un kvantitātes trūkumiem vai citiem trūkumiem Pirkuma līguma izpildē, un LATVIJA RAŽO neuzņemas nekādu atbildību par to.
      • 9.2. LATVIJA RAŽO ir atbildīgs par Piegādes līguma izpildi, kas sevī ietver Piegādes organizēšanu ar Kurjeru partnera starpniecību, kā arī komunikāciju ar Kurjeru partneri, ja rodas jebkādi sarežģījumi saistībā ar Piegādi. Kurjeru partneris ir atbildīgs tikai par tiešajiem zaudējumiem saistībā ar Preču bojājumu vai zudumu, kas radies piegādes procesā. Skaidrības labad, par Preču bojājumu vai zudumu Lietotājs sazinās ar Sadarbības partneri vai LATVIJA RAŽO, kuri attiecīgi veic tālāko saziņu ar Kurjeru partneri.
      • 9.3. Ja Lietotājam ir aizdomas, ka viņa/viņas Vietnei piesaistītā maksājumu karte ir nozagta un/vai to krāpnieciskos nolūkos izmanto trešā persona, Lietotājam ir nekavējoties jāinformē par to LATVIJA RAŽO. Līdz šāda paziņojuma saņemšanai LATVIJA RAŽO  nebūs atbildīgs par jebkādu krāpniecisku Lietotāja maksājumu kartes izmantošanu no trešo personu puses Lietotāja kontā.
      • 9.4. Vietne Lietotājam tiek nodrošināta tikai un vienīgi tādā izskatā un funkcionalitātē, kāda tajā brīdī ir LATVIJA RAŽO apstiprinātā un saglabātā versija. LATVIJA RAŽO nav atbildīgs par jebkādiem pārtraukumiem, savienojuma kļūdām, LATVIJA RAŽO Vietnes nepieejamību vai bojājumiem, taču LATVIJA RAŽO neierobežo Lietotāja tiesības pieprasīt zaudējumu kompensāciju vai izmantot jebkādus citus likumā paredzētos tiesību aizsardzības līdzekļus, ja Vietnes pakalpojumi neatbilst šiem Noteikumiem. Turklāt LATVIJA RAŽO pēc saviem ieskatiem var ieviest jaunas un/vai pārtraukt esošās funkcijas Vietnē. LATVIJA RAŽO par šādu pārtraukšanu attiecīgi informēs Lietotājus.
      • 9.5. Veicot Pasūtījumu Vietnē, Lietotājs apliecina, ka līdzekļi, kas izmantoti darījuma veikšanai, ir iegūti no likumīgiem avotiem un nav saistīti ar jebkādām nelikumīgām darbībām, tostarp, bet neaprobežojoties ar, noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju. Papildus Lietotājs apliecina, ka tas nav pakļauts nekādām starptautiskām sankcijām.
    4. NOSLĒGUMA NOTEIKUMI
      • 10.1. LATVIJA RAŽO saglabā tiesības jebkurā laikā veikt izmaiņas Noteikumos. Grozījumu gadījumā, LATVIJA RAŽO augšupielādēs Noteikumu aktualizēto versiju Vietnē un paziņos par to visiem Lietotājiem, izmantojot e-pasta adresi, ko Lietotājs norādījis reģistrēšanās brīdī, vai izmantojot citus saziņas līdzekļus.
      • 10.2. LATVIJA RAŽO var jebkurā brīdī bez iepriekšēja paziņojuma daļēji vai pilnībā izmainīt, vai dzēst dažādas Vietnes daļas, izmainīt tās iespējas un Sadarbības partneru klāstu, kas ir piesaistīti Vietnei.
      • 10.3. LATVIJA RAŽO ir tiesīgs noteikt Lietotāja ierīces atrašanās vietu, izmantojot Vietni. Atkarībā no Lietotāja ierīces atrašanās vietas, Vietnes pakalpojumu sniegšanai var būt ierobežojumi. LATVIJA RAŽO nesniedz pakalpojumus visās jurisdikcijās un pakalpojumu pieejamība var periodiski mainīties.
      • 10.4. Vietnes lietošanai un tiesiskajām attiecībā saskaņā ar šiem Noteikumiem ir piemērojami Latvijas Republikas tiesību akti. Lietotāju, kurš ir patērētājs, aizsargā arī tās valsts tiesību normas, kuras būtu piemērojamas, atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
      • 10.5. Visi strīdi, kas izriet no šiem Noteikumiem un no tiem izrietošajām tiesiskajām attiecībām, ir piekritīgi Latvijas Republikas vispārējās jurisdikcijas tiesai. Taču Lietotājs, kurš ir Patērētājs, var celt prasību savas pastāvīgās dzīvesvietas kompetentajā tiesā.

    VEIKTIE GROZĪJUMI NOTEIKUMOS

    VersijaPieņemšanas datumsBūtiskākās izmaiņas
       
       
     
     
     
     

    Lejupielādēt atteikuma formas paraugu

    Lejupielādēt Lietotāja pakalpojumu sniegšanas noteikumus
Šī vietne izmanto sīkdatnes

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai personalizētu saturu un reklāmas, nodrošinātu sociālo saziņas līdzekļu funkcijas un analizētu mūsu datu plūsmu. Informāciju par to, kā jūs izmantojat mūsu vietni, mēs arī kopīgojam ar saviem sociālās saziņas līdzekļu, reklamēšanas un analīzes partneriem, kuri to var apvienot ar citu informāciju, ko viņiem sniedzat vai ko viņi apkopo, kad lietojat viņu pakalpojumus. Papildus informācijas iegūšanai esat aicināti iepazīties ar mūsu Sīkdatņu politiku un Privātuma politiku

Sidebar